5 Aralık 2007 Çarşamba

İNSANLAR VE MASKELERİ

bu blog sayfasını hazırlarken adı konusunda epey bir düşünmüştüm aslında ;ama sonra sevgili sokrat ın bildiğim birşey varsa oda hiçbirşey bilmediğimdir. sözü geldi aklıma ve bu olmasına karar verdim.çünkü aslında çok iyi biliyorum yada çok iyi tanıyorum dediğim insanların aslında maskelerinin arkasını göremediğimi henüz yeni farketmiştim.Bugün birkez daha anlıyorum bunu meğer insan nasılda bile bile lades diyebiliyormuş olaylara sırf sevdiği için , meğer ne kadar da gözlerim kapalıymış , meğer birini sevdiğinizde ve değerli bulduğunuzda nasılda gözleri kör olabiliyormuş insanın ! ve en acısıda onun sizi bildiği yada tanıdığı diğer aptallarla bir tutarak oyunlar sergilemeye çalışması !meğer ne komikmiş :-))bak bu çok isabet oldu canım arkadaşım sen ve senin gibilerin ne olduğunu bana tekrar hatırlattın bunun için şükranlarımı sunuyorum sana önemli bir hayat dersi oldun sen benim için !ha birde sana bir abla öğüdü herkes kendin gibi değildir .bunu asla unutma ! vee onun içindirkiii GÜLE GÜLE SEVGİLİ DOSTUM HAYATIMDAN SONSUZA DEK ÇIKARIYORUM SENİ ! ACI AMA GERÇEK BU !

Hiç yorum yok: