9 Ağustos 2007 Perşembe

ADI ÇİRKEF AMAAA


merhaba yaklaşık iki gündür yazamıyordum.ama nihayet elim klavyeme vardı ve işte buradayıımmm :-P bugün üzerine yazma ihtiyacı duyduğum ( hatta biraz daha ileri gidip bunu kendime neredeyse bir borç bildim )konu ise rock müziğimizin sevgili yeni yetme rocçuları !!!dün akşam ben ve yakın birkaç arkadaşım izmir ozee de emre aydın ve gripin konserindeydik.hoş ilk başlarda ne işim var benim burada bunlar onsekiz yaş grubu bile değil diye hayıflandık ama sonradan düşünüyorumda eğer gitmeseydim son yıllarda dinlemekten gerçekten keyif aldığım müthiş bir grup ile tanışamayacaktım.yaşlarına baktığında insanın yahu bunlar bizim yakınlardaki lisede falanmı okuyorlar acaba diyecek kadar küçük çocukların sahnede nasılda devleştiklerini gördüm. ve gerçekten dinlemekten büyük keyif aldım.ama ne yazıkki eskilerin tabiri ile gecenin assolisti sayılan sanatçılarımız için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.rock müziğin tarihine bakıldığında rock müzik 1800 lü yıllarda kökeni blues ile atılmış bir isyanın müzikli halidir en azından bana göre yani her elektro gitarın tıngırdayışında kafa sallamak değildir.( bu sözüm hem sahnedeki hemde onları izlemeye gelen sözde rockçulara !!!)işte bu yüzden keşke tüm gece çalsalardı diye tadına doyamadığım bir kulak ziyafeti yaşattı bana bu küçük adamlar :-)) iyiki varsınız !!!
not: bilmek isteyenlere bizim küçük adamlar sürekli program yapıyorlarmız ozee de kesinlikle tavsiye olunur

Hiç yorum yok: