4 Ağustos 2007 Cumartesi

ŞU BENİM MANİK DEPRESİF ATAKLARIM :-))

bugün kendimden korktuğumu farkettim ! hani ben hep sürekli yazıyorum ya ben deliyim deliyim diye işte en sonunda deliliğimin kanıtı sayilabilecek hastalığımın adını buldum ! evet ben sanırım manik depresif oldum.bazen yaşadıklarımı ; şu hayat sahnesinde yaradanın benim için yazdığı tek kişilik oyunda başrol oyuncusu olarak o kadar çok şey yaşadım ki artık ne neredeyse şizofren olmadığıma şükrediyorum.çevremin bencil , kendini düşünen , egoist insanlarla dolu olduğunu bilmek ve görmek en sonunda beni delirtti işte!nedenini bilmem ama bu güne kadar ben herkesin kırılmaması için elimden geleni yaptım.aman üzülmesin ,aman kırılmasın ,aman duyarsa incinir diye ,diye hep bana oldu olanlar!!! aman çok harcama yapmayayım dedim;bu kez bakımsız olmakla suçlandım,aman oğlumu rahat büyüteyim refah seviyemiz artsın dedim iş hayatına atıldım; ailem ile ilgilenmemekle suçlandım,aman zaten çalışan bir anneyim evde işlerle uğraşmayayım dedim;pasaklı kadın olmakla suçlandım ,birilerine artık büyü annenin arkasına saklanma dedim; ailesine hakaret etmekle suçlandım hatta suçlanmak yetmedi sen bunu hakediyorsun denilip dövüldüm!!! zaman zaman depresyona dayalı başağrılarımdan şikayet ettim ; hastalık hastası olmakla suçlandım !!! ama artık yeter !!artık deliliğimin sefasını sürmeye karar verdim.işte bu yüzden de yaşasın deliliiiikkkk

Hiç yorum yok: