22 Haziran 2007 Cuma

CANIM YANIYOR

bazen sözcüklerin yetmediği anlar vardır.Ve ne söylerseniz söyleyin o anda hissettiklerinizi ifade etmeye asla kafii değildir.Bu gün işte öyle anlardan oluşan birgün benim için çok sevdiğim ,kıymet verdiğim bir dostumun başı hakikaten dertte ve ben ne kadar çırpınsamda ona sadece kalbimin yetersiz bulduğu ,ancak dilimin söylemekten geri kalmadığı birkaç kifayetsiz teselli sözcüğünden ibaret yardımım ; ağlamaktan nefret etsemde şu an tek istediğim kimsenin beni göremediği ve duyamayacağı bir yere gidip çılgınca ağlamak ; ancak biliyorumki bununda faydası olmayacak !!! sadece şu dünya denilen tiyatro sahnesi acımasız ve adaletsiz acılı bir oyunu birkez daha sergiliyor. Ve sanırım tanrım bizim tüm sorgumuzu bu dünyada tamamlayıp ahirette rahat olmamızı sağlamaya çalışıyor.Ama keşke bu kadar çok çabalamayıp azıcık bizi rahat bıraksa !!!!

1 yorum:

GunSerBur dedi ki...

Hayat malesef çok acımasız.Bende senin kadar üzüldüm keşke yapabileceğim en ufak bir olsada en azından seni ve onu biraz mutlu edip sorunlardan uzaklaştırabilsem.Hayat mücadelesi ile yoğurulan bizleri üstüne üstlük bir de ansızın çıkan bu tür durumların hep bizi bulması bir tesadüf olmasa düşüncesindeyim Allah'ım biraz da hak edenlere ver diyorum başkada bir şey demiyorum.