9 Temmuz 2007 Pazartesi


ŞEHİRLER VE İNSANLAR



merhaba sanırım bir iki gündür barışın yasını tuttuğum için olacak pek yazmak gelmedi içimden; belki yeter bu kadar diyeceksiniz ama bu yinede hayatının baharında gencecik bir insanın bu dünyadan anlamsızca gidişini açıklamayacak.Neyse yeniden bu konuya dönmeyeceğim çünkü başladımmı gözyaşlarımı tutamıyorum halen ; Bilmem sizde oldumu yada başınıza geldimi ama ben şehirleri sevdiğim insanlarla özleştirenlerdenmişim denmişim diyorum çünkü bunun bir iki gün öncesine kadar farkında değildim.Birkaç ay önce en az babam kadar sevdiğim bana şu hayatta gerek mesleki anlamda, gerekse hayatla ilgili bildiğim pek çok şeyin mimarı olabilecek birini yine anlamsızca ve aniden yitirdim.Sağlığında yaa yine beni aramamakla ve vefazsız olmakla suçluyor ve sitem ediyor diye yakındığım birinin benim için ne derecede bir öneme sahip olduğunu ne yazıkki yitirdikten sonra anladım.Geçtiğimiz haftasonu ise memleketim dediğim şehir bile onsuz bir garip göründü gözüme sanki değerini anlamını yitirmişti.Ve ben memleketim ve şehirlerin en güzeli dediğim şehirle olan bağlarımın sonuncusunuda koparttım.Şimdi kendimi hiçbir yere ait olmayan vatansız biri olarak hissediyorum.Sanırım şehirlerin insanlar hayatındaki önemi orada yaşayan sevdiklerimize bağlı işte böyle dostlar siz siz olun sevdiklerinizin hayattayken kıymetlerini bilin ! Vakti zamanında belki çok kızdığınız , yada haksız bulduğunuz konularda bile inanın gün gelip haklı çıkıyorlar.Ve yine bir tavsiye hayatta çok önemli kararlar alırken mutlaka kalbinizi değil mantığınızı dinleyin...

Hiç yorum yok: