1 Temmuz 2007 Pazar

NE OLUR GİTME


günaydın !

aslında günaydın diye başladım ama gün aydın mı ? karamı ne yazıkki bilemiyorum.tüm haftasonumu izmiri bekleyerek geçirdim diye hayıflanırken topu, topu seyrettiğim iki diziden birinin başrol oyuncusunun ; en sevimli rockçu :-)) diyebileceğim kendiside , seside ,yüreğide çok güzel bir insanın barışımızın kaza haberi ile ne yazıkki bende ,yeğenim busede resmen yıkıldık.hani geçenlerde çok sevdiğim bir arkadaşım için yazdığım yazıdaki gibi nedense bunlar hep iyilerin başına geliyor.şimdi tüm dileğimiz aramızdan ayrılmaması ,ve o güzel gülünce içi gülen gözlerini yeniden açması ne olur ablacım başarabilirsin aç gözlerini inan tüm sevenlerin senin için dua ediyor

2 yorum:

GunSerBur dedi ki...

SENİN KADAR BENDE ÇOK SEVERİM KENDİSİNİ HEM KARARTER OLARAK HEP YAPTIĞI İŞLER HEMDE GÜZEL SESİ İLE SÖYLEDİĞİ ŞARKILAR HEPİMİZİN GÖNLÜNDE AYRI BİR YERİ VAR.BURAK HİKMET BİLE KÜÇÜCÜK YAŞINA RAĞMEN ONA HAYRANDIR.BUGÜN ÇOK ÜZÜNTÜLÜYÜM MALESEF KAYBETTİK DEMİYORUM FAKAT ARAMIZDAN AYRILDI FAKAT O HEP VAR OLACAK BUGÜN BÜTÜN GÜN ONUN ŞARKILARI ÇALACAK VE DAİMA O YAPTIKLARI İLE HEP ARAMIZDA OLACAK ONU HİÇ UNUTMAYACAĞIZ

PENTHESİLEİA dedi ki...

teşekkür ederim biliyorum canım senide oğluşumuda çok seviyorum.allah bana sizin yokluğunuzu hiç göstermesin