30 Temmuz 2007 Pazartesi

'' HAYAT SEN BAŞKA PLANLAR YAPARKEN;BAŞINA GELENLERDİR ''


SELAM

dün gece izleyeniniz varmıdır bilmem ama yaklaşık saat 02:00 sularında ntv de bir dönemin fenomeni diyebileceğimiz john lennon ve onun ( kimilerine göre cadı ) son eşi yoko ono nun belgeseli vardı.ben kendi adıma söylemeliyimki çok etkilendim.belkide benim gibi deli olmalarından kaynaklanıyordur :-)) size hakkımdakiler bölümündede yazdığım gibi biliyorsunuzki toplum ile aynı düşünmeyen çoğunluğa uymayan insanlara yıllardır deli damgası vurulur çünkü delilerin !! söyleyip düşündükleri pek çok insanın hoşuna gitmez.işte bunların belkide en ön sıralarında geliyor bu ikili çoğu insan onları hayalperest olmakla şuçlasa bile benim için hakikaten barışın çığlığıdır onlar !! ülkemizdede olduğu gibi 1968 yılının dünyadaki akımını etkileyenlerin bir parçası john lennon ve onun siyasi görüşleri amerika ve onun kanlı dişlerine hayır demenin melodilere dökülmüş şekli ! sevgili atamın yıllar öncesinden söylediği yurtta sulh cihanda sulh sözünün ; saç barışı yatak barışı şeklinde söylenmiş şeklidir ! martin luther king ve onun fikirlerine evet destekliyorum diyebilecek kadar cesur bir insandır o ! işte bu yüzden de o aynen fikirlerine uyduğu insan gibi haince öldürülen ancak fiziki olarak ortadan kaldırılsa bile düşünceleri ve eylemleri asla insanların beyninden silinmeyecek gerçek bir dünyalıdır

1 yorum:

GunSerBur dedi ki...

jhon lennon'u tanıma fırsatım olmadı ama tanısaydım kesin fikirlerinden ve söylediklerinden etkilenirdim.Çünkü düşündüklerini diğer insanlardan farklı bir şekilde yorumlayıp söyleyen insanlar toplum içinde her zaman ayrıcalıklı olan insanlardır.Ne demişler savaşmayalım sevişelim :))