6 Temmuz 2007 Cuma

ÖZLEYECEĞİZ


BARIŞA:


şimdi sana ne söylesek ardından nasıl ağıtlar yaksakta boşuna!! insanların yaşarken kıymetini bilmek lazım;sonra ne yazıkki elinden aniden kayıp gittiğinde, yitirdiğinde ; sevdiklerini acısı ancak o zaman vuruyor insanı !! ama sen çok erken gittin ama be !! anlamsız oldu bu kimileri her ne kadar ömrü oraya kadarmış kader bu desede ben demiyorum; yapacak daha çok şeyin vardı be güzel gözlü çocuğum çocuğum diyorum çünkü sen benim küçük oğluşumun büyük alfonzosuydun ! subarulu hızlı abisiydin ve idolüydün çocuğum diyorum çünkü bende bir anneyim ve bizi bu kadar üzen ve sarsan gidişin anneciğine nasıl tarifsiz acılar yaşattı kimbilir gidişin ? onun için olmadı be sürmeli gözlüm artık burak bile susuyor ölüm haberlerinde o henüz çok küçük ölümün ne demek olduğunu tam anlamıyor ama geri gelmeyceğinin ,gelemeyeceğinin farkında !! senin gibi birini tekrar görürmüyüz bilmem şu renkli cam fanusa benzeyen dünyada ama ben biliyorumki , sena fiziksel olarak benzeyenler olsa bile senin kişiliğinin güzelliği olmayacak onlarda ! onlar sadece yanında kızlar istanbul sokaklarında gecelik ilişkiler peşindeyken ;sen insanlara yardım için konser ,konser ,şehir, şehir gezip gırtlağını patlatırcasına şarkı söylüyordun. şimdi tek temennim allah sana tüm bunların mükafatını versin ve sen gittiğin yer her neresi ise orada çok mutlu ol ve hep gül şu saatten sonra birşey ifade edermi bilmem ama biz seni hiç unutmayacağız ve allah bana senin gibi kendide ,kişiliğide güzel bir oğul daha verir ve adı barış olur! işte bu yüzden babanında dediği gibi sana veda etmiyorum ablacım....

sevgilerimle

Hiç yorum yok: