29 Kasım 2007 Perşembe

DOĞRU İNSAN

merhaba uzunca bir aradan ve çalkantılı bir ruh halinden sonra nihayet kendimi toparlama gücünü kendimde bulabildim ve yazmaya karar verdim.Hemde şu insanı hem dünyanın en mutlu hemde en bedbaht insanı yapan duygu hakkında ..

evet hepimizin hem dost hemde sevgili için belirli standartları ve bir arayışı var .hepimiz doğru insanı arıyoruz.kimilerimiz için doğru insan cebi dolu ,kariyer sahibi,yakışıklı vs.kimimiz için se bu guruba bende kendimi rahatlıkla dahil edebilirim ona sevgisini saklamadan ifade eden,samimi ,eğlenceli ,zeki ve romantik birisidir doğru insan! sanırım bu hayattan hep büyük şeyler bekliyoruz.bu yüzden yaşadığımız hertürlü ilişkideki insanı da bu beklentilerin içine hapsediyoruz.ve karşımızdaki insanda bu beklentilere yeteri kadar yanıt veremediğinde ise başlıyoruz şikayet etmeye oysa bu beklentilerden kendimizi sıyırabilsek nasılda mutlu olacağız ; karşımızdaki insanı olduğu gibi kabullenip onun farklı bir kültürle farklı bir şekilde yetiştirildiğini hayat görüşünün farklı olacağını bir kabullenebilsek ! ve biz bunlarla uğraşaduralım hayat akıp gidiyor avuçlarımızdan.bazen doğru insanı ,doğru dost ,u doğru arkadaşı ; bulmak için mucizeler beklememize gerek yoktur.sadece etrafınıza daha dikkatli bakmanız ve size elini uzatanlara elinizi uzatmanız kısacası herkese bir şans vermeniz yeterlidir...

2 yorum:

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

Bi yandan katılıyorum bu 'uzanan ellere, uzat elini' sözüne. Ancak bazen o eller bana uzanmıyor.

Çok karşılaştım bu durumla.. İnsan düşerken hep tutunabileceği bir yere uzanıyor. Özel olduğum için değil, sadece tutunulabilir olduğum için uzanan eller.. Çok canımı acıttı bu eller. Çünkü benden daha sağlam bir kuytu bulduklarında hemen ona uzandılar...

Bazen, kadınları çok yücelttiğimi düşünüyorum.. Bu yüzden 'O' özel kadını aradım durdum.. Ancak belkide kadınlar asla özel olamazlar... Çünkü erkekler özel değildir onlara sadece tutunacak bir dal belki erkekler.

Neyse belki de ben çok şanssızdım..

PENTHESİLEİA dedi ki...

DOĞRU AMA KADINLAR KADAR ERKEKLERDE ÇOK ÖZEL DEĞİLLER NE YAZIKKİ ! ÇÜNKÜ EN AZ KADINLAR KADAR ERKEKLERDE UZANAN YALNIŞ ELLERE RURUNABİLİYORLAR....