8 Kasım 2007 Perşembe

MERHABA :-(((

bu akşam öyle bir hüzün kaplıki içim elim yazmaya bile gitmiyor.canım çok yanmış bunu ancak kesik yaramın sancısı azaldığında yani şimdi farkedebiliyorum.oysa daha dün akşam hayatta kalma nutukları çekiyordum sevgili guno cuğuma ama görüyosun ya ogüncüm ablanın önce kendine sana öğütlediği şeyleri yapması gerek ! hani şu kesik varya onu açan beni bugüne kadar yaralayan kişiler nedense hep çok sevdiklerim olmuştur.bunu aşamadım ne yazıkki bir türlü !!! hani dün akşam dediğim gibi ben artık deli olmadığımı anladım.ben deli falan değilim ben düpedüz uzaylıyım.sanki bunca yıldır insan denilen şu yaratığı tanımamışım gibi hala inanıyor hala saf gibi davranıyorum.Ve ne yazıkki sonunda yaralanan yine hep ben oluyorum.bunu yapmayacağıma defalarca yeminde etsem kendime söz de versem nafile ... allah bana ne yazıkki kin konusunda bir balık hafızası vermiş ....keşke kendimizi değiştirecek ( ruhumuzu yani ) gücümüz olsaydı ... ve eğer mümkünse bana kara melek gibi bir ruh olsun lütfennn

Hiç yorum yok: