12 Kasım 2007 Pazartesi

HAYATA DAİR ...

bu aralar bir melodram halidir aldı yürüdü beni ; yaşlanıyorum sanırım hayatı daha bir sorgular hale geldim.Ve bu sorgulamalarıma neden olan şeyler insanın doğasında bulunan ve ne yazıkki sevgili mantığımızın yenemediği ama aynı zamanda insan olduğumuzun göstergesi de olan duygularımız ! bendeniz ne yazıkki yıllardır mantığını ikinci planda tutan ve duygularıyla hareket eden biri olarak bunun acısını çok çektiğimdenmidir ? nedir ? daha bir kendim ve ruhum üzerinde ar-ge çalışmalarına giriştim.hadi hayırlısı bakalım ! gerçi her ne kadar öğrenmenin yaşı yoktur deselerde;otuzuna gelmiş bir kadın ne kadar bencilliği ve bunun gibi eksik olan yanlarını tamamlar orası soru işareti biraz !

2 yorum:

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

:=) bunu konuşmuştuk bunun hakkında yorum yazmiim:=P

PENTHESİLEİA dedi ki...

he he heeeeee çok komiksssss ama sorun benim fiziksel anlamda orta yaş krizlerine girmemde değil asıl sorun ruhumun yaşlanmasıı ve bu çok daha kötü :-(((